Powen Cares

10 lat gwarancji na pompy

  • Wzorując się na 7 letniej gwarancji z jakiej znana jest KIA, oraz regulaminowi OPEL Flex Care który dostałem na swój samochód, uważam powinniśmy przedstawić ładną okrągłą liczbę 10 lat i mocną ją promować.
  • Program ma być głównie narzędziem marketingu choć w przyszłości będzie go można przekształcić w program zarabiania na serwisie.
  • Zanim się przerazisz kosztem ryzyk – program będzie tak zaprojektowany żeby nie było żadnych ryzyk o czym poniżej.
  • Wychodząc do klientów zagranicznych konkurujemy z wielkimi korporacjami, które mają bogatsze narzędzia kształtowania ceny i specyfiki produktu.
  • Klienci znają firmy takie jak KSB ale kupienie od nas wiąże się z ryzykiem, ponadto często jesteśmy drożsi.
  • Nie chcemy konkurować ceną ale często trudno nam określić co nas wyróżnia.
  • Pozycjonujemy się jako firma inżynieryjna o wysokiej jakości i warto budować spójną narrację.

Jak to działa ?

Przede wszystkim nie będziemy wprost oferować 10 lat gwarancji.

GPW warrants that the Supply will be of the kind and quality as described in the quotation and will be free of defects in workmanship and material. The warranty period shall be ten (10) years after commissioning.

Będziemy oferować produkt, który klient może kupić lub nie, który podlega naszemu regulaminowi.
SUBJECT OF DELIVERY
– Pumping unit OW-150×6
– POWEN Care – limited 10 year warranty extension.
UNIT PRICE
– 79 100 EUR
– 7 910 EUR

Czasem, na potrzeby handlowe będziemy też oferować program za darmo. Klient wraz z ofertą dostanie specjalną broszurę z głównymi założeniami programu i informacją, że szczegółowy regulamin jest na stronie www. Regulamin dostanie wraz z dokumentacją gotowej pompy. Dostanie też wytyczne jak prowadzić książkę serwisową oraz certyfikat gdzie będzie podbijał przeglądy.

Program nie wiąże się z żadnym ryzkiem ponieważ będzie zabezpieczony w 3 kategoriach:
1. Bariery wejścia
Nie każdy klient musi być objęty programem. Klientom awanturującym się – nie oferujemy. Nie każdy produkt musi być objęty programem, np. pompy szlamowe czy zatapialne. Program będzie bezpieczny nawet gdy damy go za darmo, ale możemy też go zaoferować płatnie, 30% ceny pompy i nikt nie kupi.

2. Bariery formalne
Program będzie zaczynał się w momencie wygaśnięcia „normalnej” gwarancji i będzie trwał do 10 lat od dostawy, czyli jeżeli mieliśmy 2 lat gwarancji w kontrakcie po uruchomieniu, a pompa jeszcze stała na budowie 2 lata, to zostają 6 lata.
Warunkiem rozpoczęcia się okresu będzie też zwolnienie wszelkich zabezpieczeń bankowych z pompy. Program będzie produktem/usługą podlegającym naszemu regulaminowi a ten będzie zawierał, wyłączenia takie jak: utrata parametrów z wiekem, części zużywające się, nieprawidłowa eksploatacja i wiele innych. Będzie to program tylko na pompę, wyłączamy silniki, sprzęgła, AKPiA itd. Będziemy wymagać prowadzenia książki serwisowej i naszego wglądu do podstawowych parametrów pracy pompy.

3. Bariery materialne
Będziemy też wymagać corocznych, odpłatnych przeglądów przez autoryzowany serwis. Klient będzie musiał kupować części wskazane przez serwis, damy im specjalny papier gdzie serwis będzie się podbijał – tak papier łatwo zgubić przez tyle lat itd.